Sekretorė – tai bene svarbiausia bet kurios įmonės įvaizdžio dalis. Profesionaliai aptarnauti klientai bei tiekėjai, laiku bei kvalifikuotai pateikta informacija yra esminė sėkmingai vystomo verslo sąlyga.

Sukaupę ilgalaikę patirtį profesionaliai ir maloniai aptarnausime Jūsų klientus bei tiekėjus lietuvių, rusų ir anglų kalbomis.

Virtualios sekretorės teikiami privalumai ir pridėtinė vertė:

  • Pigu. Išleisdami tik nuo 4,00 € (13,81 Lt) / mėn. mokestį Jūs išvengsite nemažai išlaidų susijusių su darbuotojo išlaikymu (atlyginimai, patalpos, aprūpinimas darbo priemonėmis ir pan.).
  • Profesionalu. Aptarnaujame lietuvių, rusų bei anglų kalbomis, nuolat keliame darbuotojų kvalifikaciją darbo su klientais srityje.
  • „Visada darbo vietoje“. Turint samdomą darbuotoją tenka nuolat rūpintis kam perduoti visus darbus kasmetinių ar motinystės atostogų, ligos atveju. Mūsų paslaugą teikia specialistų komanda, todėl Jums, Jūsų klientams ar tiekėjams niekada neteks susidurti su panašiomis problemomis.
  • Maža administracinė našta. Samdomo darbuotojas susijęs su nemažu administravimo darbo: personalo dokumentų tvarkymas, susijusios dokumentacijos ruošimas (pareiginės instrukcijos, laiko apskaitos žiniaraščiai ir kt.), darbų saugos instruktažai ir pan.
  • Klientų aptarnavimo nuoseklumas. Darbuotojų kaitos atveju visada laikinai sutrinka normalus darbas su klientais, prarandama dalis sukauptos informacijos ir patirties. Turėdami reikiamą kvalifikaciją ir patirtį, sistemingai tvarkome Jūsų įmonės informaciją bei klientų aptarnavimą taip, kad klientas niekada nesusidurtų su nenumatytomis situacijomis.

Pagrindinės virtualios sekretorės atliekamos funkcijos*:

  • Siuntų priėmimas iš pašto tarnybos ar kurjerių (registruoti ir paprastieji laiškai, reklaminė medžiaga, maži siuntiniai ir kt.). Šiuo metu dažniausiai yra siunčiamos registruotos siuntos, todėl nuolat turi būti darbuotojas galintis priimti ir pasirašyti siuntinį.
  • Informavimas apie gautus laiškus bei jų turinį. Klientui paskambinus pasakome ar yra laišku, nuo ko laiškas atėjo ir kada. Jei klientas to pageidauja - atplėšia ir paskaito jo turinį.
  • Nemokamas laiškų skenavimas. Klientui pageidaujant.
  • Laiškų persiuntimas. Kiekvienai siuntai taikomas persiuntimo mokestis pagal post.lt įkainius.
  • Atsakymas į DUK. Atsakome į interesantų klausimus pagal kliento paruoštą dažniausiai užduodamų klausimų sąrašą.

*Esant poreikiui galima tartis dėl platesnių funkcijų.

Kiek Jūs sutaupote*?
Mūsų paskaičiavimu, minimalios išlaidos sekretorės darbo vietai yra šios:

  • Kompiuterinė ir programinė įrangą nuo 231,70 € (800 Lt)
  • Darbo vietos įrengimas (baldai) nuo 144,81 € (500 Lt)
  • Atlyginimai nuo 376,51 € (1300 Lt) / mėn. skaičiuojant darbdavio sąnaudų
  • Buhalterinės sąnaudos nuo 13,32 € (46 Lt) / mėn.
  • Patalpų nuoma (6 m2 vadovaujantis HN) nuo 40,55 € (140 Lt) /mėn.
  • Atskiras telefono numeris nuo 4,05 € (14 Lt) / mėn.
  • Kt.

Apskaičiavus bendrą sumą, vienkartinėms išlaidoms išleisite nuo 376,51 € (1300 Lt), o svarbiausioms – nuolatinėms išlaidoms - nuo 434,43 € (1500 Lt) per mėnesį.